Συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία
Email
Password
 
Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.
HOMEΔιατροφή
Σπανάκι, ένας μύθος καταρρίπτεταιΣε πρόσφατη κουβέντα που είχα με άλλες μαμάδες, άκουσα πως το σπανάκι λανθασμένα θεωρείται ως μια από τις καλύτερες πηγές σιδήρου. Τι ισχύει;

Σε πρόσφατη κουβέντα που είχα με άλλες μαμάδες, άκουσα πως το σπανάκι λανθασμένα θεωρείται ως μια από τις καλύτερες πηγές σιδήρου. Τι ισχύει;

Το σπανάκι είναι γνωστό για την περιεκτικότητά του σε σίδηρο, ο οποίος βέβαια, είναι μη-αιμικός. Αυτό σημαίνει πως δεν απορροφάται τόσο καλά από τον οργανισμό όσο για παράδειγμα μια μερίδα κόκκινου κρέατος. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε την απορρόφησή σιδήρου όταν τρώμε σπανάκι, είναι να τρώμε μαζί και ένα τρόφιμο που περιέχει βιταμίνη C. Π.χ. το λεμόνι, η πιπεριά, η ντομάτα σε ένα γεύμα που περιέχει το συγκεκριμένο λαχανικό διπλασιάζει την απορρόφηση του σιδήρου, όπως δείχνουν επιστημονικές μελέτες.



Απαντά η Έφη Δέδε, κλινική διατροφολόγος-διαιτολόγος, BSC, επιστημονική διευθύντρια «Λόγω Διατροφής» Ά. Λιοσίων (efidede@gmail.com).

 
 
Στείλε το σχολιό σου
Για να καταχωρήσετε σχόλιο πρέπει να είσατε συνδεδεμένος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε
 
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
«Oι θεραπείες ύψους δεν είναι για όλα τα παιδιά...»
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
SHOPPING
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
Η νέα σειρά LATTJO από την ΙΚΕΑ  θα εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους να παίζουν περισσότερο μαζί, καθημερινά!