Συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία
Email
Password
 
Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.
HOMEΔιατροφή
Μενού κατά της υπέρτασηςΠρόσφατα ανακαλύψαμε πως η επτάχρονη κόρη μας έχει υπέρταση. Θα ήθελα να μου πείτε ορισμένες διατροφικές συμβουλές.

Πρόσφατα ανακαλύψαμε πως η επτάχρονη κόρη μας έχει υπέρταση. Θα ήθελα να μου πείτε ορισμένες διατροφικές συμβουλές.

Πέντε είναι οι σημαντικότερες συστάσεις για την παιδική υπέρταση:
Μείωση βάρους. Αν το παιδί έχει παραπάνω κιλά, θα πρέπει να τα χάσει.
Περιορισμός της κατανάλωσης αλατιού. Περιορίστε το αλάτι τόσο στο μαγείρεμα, όσο και στο τραπέζι και αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε αλάτι όπως τα έτοιμα αλμυρά σνακ (κονσέρβες, κύβοι μυρωδικών, fast-food, πίτσες, μπισκότα, πατατάκια, ποπ-κορν, αλλαντικά, κλπ).
Αύξηση της κατανάλωσης λιπαρών οξέων και ω-3 λιπαρών. Το ελαιόλαδο, τα σπορέλαια (καλαμποκέλαιο, ηλιέλαιο κλπ), οι ανάλατοι και ωμοί (ή άψητοι) ξηροί καρποί (καρύδια, ηλιόσποροι, κλπ), τα λιπαρά ψάρια (σαρδέλα, σκουμπρί, σολομός, γαύρος), θαλασσινά, αβοκάντο είναι ιδανικές επιλογές.
Αύξηση της κατανάλωσης φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε κάλιο.
Συστηματική άσκηση. Η τακτική σωματική άσκηση βελτιώνει τον μεταβολισμό, τονώνει το καρδιαγγειακό σύστημα, διευρύνει τις αντοχές της καρδιάς και βοηθά στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της υπέρτασης. Η άσκηση που ωφελεί περισσότερο είναι η αερόβια, όπως περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι κ.λπ.



Απαντά η Έφη Δέδε, κλινική διατροφολόγος-διαιτολόγος, BSC, επιστημονική διευθύντρια «Λόγω Διατροφής» Ά. Λιοσίων (efidede@gmail.com).

 
 
Στείλε το σχολιό σου
Για να καταχωρήσετε σχόλιο πρέπει να είσατε συνδεδεμένος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε
 
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
«Oι θεραπείες ύψους δεν είναι για όλα τα παιδιά...»
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
SHOPPING
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
Η νέα σειρά LATTJO από την ΙΚΕΑ  θα εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους να παίζουν περισσότερο μαζί, καθημερινά!