Συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία
Email
Password
 
Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.
HOMEΕγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη & ΧορτοφαγίαΑναρωτιέμαι αν το γεγονός ότι είμαι χορτοφάγος μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του μωρού μου.

Στην εγκυμοσύνη είναι ιδιαίτερα αυξημένες οι ανάγκες κάθε γυναίκας για πρωτεΐνες, σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες. Η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας, αρκεί βέβαια να φροντίσετε να περιλαμβάνει αρκετά από τα παραπάνω στοιχεία. Για παράδειγμα, οι ξηροί καρποί, τα αβγά, οι σπόροι και τα όσπρια είναι καλές πηγές πρωτεΐνης. Όσον αφορά το σίδηρο (αν και ο καλύτερα απορροφήσιμος είναι αυτός που περιέχεται στο κρέας), αναζητήστε τον κυρίως στα δημητριακά ολικής άλεσης, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και στα ξηρά φρούτα –περιέχουν και βιταμίνες. Επίσης, η πρόσληψη ασβεστίου είναι σημαντική τόσο για την ανάπτυξη του μωρού σας, όσο και την υγεία των οστών σας γι' αυτό μπορείτε να πίνετε γάλα σόγιας και να λαμβάνετε συμπληρώματα ασβεστίου. Ωστόσο πρέπει να γνωρίζετε πως επειδή η βιταμίνη Β12 βρίσκεται αποκλειστικά σε τροφές ζωικής προέλευσης, πολλές μέλλουσες μαμάδες που δεν τρώνε κρέας παρουσιάζουν έλλειψη (διαπιστώνεται με αιματολογική εξέταση). Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητη η λήψη συμπληρώματος αυτής της βιταμίνης, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος του εμβρύου.


Απαντά η Σπυριδούλα Ψαρρού, μαιευτήρας- γυναικολόγος.

Διαβάστε επίσης: Οι πολύτιμες βιταμίνες της εγκυμοσύνης | Το ασβέστιο «διώχνει» τον σίδηρο;

 
 
Στείλε το σχολιό σου
Για να καταχωρήσετε σχόλιο πρέπει να είσατε συνδεδεμένος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε
 
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Μαρία-Αλεξάνδρα Μαγιάκου:
«Oι θεραπείες ύψους δεν είναι για όλα τα παιδιά...»
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
SHOPPING
Το παιχνίδι είναι μεταδοτικό! Μεταδώστε το!
Η νέα σειρά LATTJO από την ΙΚΕΑ  θα εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους να παίζουν περισσότερο μαζί, καθημερινά!